středa 18. května 2016

Přejezd na Floridu za úžasným západem slunce

Ráno vstanem a máme před sebou poměrně dlouhou cestu. Máme se dostat přes celou Georgiu až na Floridu do Tampa Bay, kde máme zabookovaný další ubytování. Jelikož strávíme na dálnici něco málo přes sedm hodin, nic moc zajímavýho se ten den nestane a nic moc extra nenavštívíme. Alespoň však doufáme, že nám dlouhej přejezd vynahradí krásy Floridy.

Jakmile přejedeme hranice Floridy, zastavujeme se ve Visitor Centru, kde dostaneme spoustu letáčků. Kluk, kterej tam pracuje si hned všimne znaku na mých kraťasech a ptá se mě, jestli jsem z Kansasu. Vysvětluju mu, že jsem tam studovala a on odpovídá, že zná Wildcats z fotbalu. A tak můžu být zase jednou pyšná na mou americkou alma mater. Pak se ho ptám na to, jestli jsou na Floridě v moři medúzy, protože mě tím pár lidí před odjezdem sem strašilo. Kluk mě ale uklidňuje, že tam medúzy moc nejsou, že už je větší hrozba, že potkáme žraloka. No zas tak moc mě ten frajer teda neuklidnil.

Sunshine skyway bridge přes záliv

Po cestě se aspoň zastavíme v obchoďáku, kde si Jirka koupí tři košile a já si odnesu hezkou vestičku. A tak spokojeně pokračujeme dál až do
Tampy. Ubytování máme opět přes Airbnb v městečku St Petersburg. Abychom se tam dostali, musíme jet po dálnici I 275, která vede přes Old Tampa Bay a máme z toho docela zážitek. Jen tak přes oceán nejezdíme každej den.

Náš floridskej příbytek

Když konečně dorazíme, přivítá nás takovej malej fotbalista španělskýho vzezření. Je moc fajn a poradí nám, na kterou pláž jít. Něco málo po osmé teda dorážíme na Madeira Beach, kde se objevíme přesně v 8:14, kdy je podle předpovědi západ slunce. A je to fakt nádherný!

Západ slunce na Floridě

Kolem půl deváté se jdeme vykoupat, protože moře je ještě pořád nádherně teplý. Písek je jemňoučkej jako dětská prdelka a bílej jak čerstvě napadanej sníh, co víc si přát. Po cestě k autu dokonce vidíme bílýho kraba v písku. Naštěstí je to jediný zvíře, který vidíme, po medúzách a žralocích ani stopy, takže je vše v naprostým pořádku. Po tomhle úžasným zážitku si už jen dáme sprchu a jdem spát.

Ve vlnách

Ubytování: AirBnB - už není v nabídce


Žádné komentáře: