sobota 14. května 2016

Z venkova do velkoměsta aneb z Manhattanu rovnou do Chicaga

A je to tady. Pátek třináctýho a můj poslední den v Manhattanu a taky v Kansasu. Jsem trochu nevyspalá, jelikož včera jsem do dvou do rána balila, protože jsem to nějak podcenila. Musela jsem ještě do Recu, pozvat k sobě pár Čechů na česnekovou pomazánku a samý podobně důležitý věci. Za předpokladu, že se zabalím do hodinky, začnu s balením asi v 10 večer. Jenže si nějak neuvědomím, kolik krámů jsem za toho půl roku nashromáždila. 


 Poslední fotka s mýma posilkovýma parťákama

V pátek ráno se tedy slavnostně odhlásím z kolejí a dojdu k Vojtovi, kde nás nebere Joe, kterej je tak hodnej a hodí nás svým autem do Kansas City na letiště, odkud já a Vojta odlítáme a Martin s Vildou tam půjčujou auto. Po cestě v autě je ještě
kopec srandy a tak se moje zakončení tohoto skvělýho semetru nese ve veselým a ne smutnícím duchu. Nejdřív jdem vyprovodit Vojtu a pak už i kluci musí do půjčovny pro auto. A tak zůstávám sama na letišti a čekám na svůj let do Chicaga.

Vylítáme dokonce půl hodiny předem, protože se na nás žene nějaká bouřka a my se jí chceme vyhnout. Let trvá necelý dvě hodinky a už se objevuju v Chicagu. Když to srovnám se svým příletem v lednu, je to úplně jiná písnička. Bleskově se tam odsud vymotám a zkušeně sedám na vlak a jedu na terminál číslo 5 čekat na Jirku. Setkání po takové době je fakt krásný a dojemný.

 
 Čekání na metro

Pak už společně jdeme na metro, kterým se necháme dovíst na stanici Division, odkud jdeme pěšky najít náš hotel. Jakmile vylezeme z metra, zjistíme, že leje jako z konve. Máme težký kufry a trochu se motáme a nemůžem najít tu zatrolenou ulici, nicméně nakonec všechno zvládnem. Na to, že tohle je nejdražší ubytování z celé naší dvoutýdenní dovolené, tak kvalita tomu rozhodne neodpovídá. Místo hotelu se prostě objevujeme před barákem, na kterým není vůbec žádnej nápis. Začínám mít podezření, že jsme někde úplně jinde a teď budeme muset cestovat po celým Chicagu v noci a v dešti. Naštěstí se ukáže, že jsme tu správně, nicméně vůbec bych tohle ubytování nenazývala hotelem. Je to obyčejnej pokoj  s koupelnou v trochu větším bytě. Nechápu, jak tohle mohlo projít na booking.com, aby to někdo nazval hotelem. No nic, naši návštěvu tady si užijem tak jak tak.

Ubytování: Noble Square Inn

Žádné komentáře: