neděle 20. září 2015

Největší pivní svátek světa a Áďa v dirndlu

Ráno se vzbudím a Áďa ještě spí. Na tom by zas nebylo nic tak divnýho, avšak spí ještě celou půlku dopoledne, což už trochu divný je. Když se vzbudí, tak mi oznámí, že jí není moc dobře. Asi jsme to s tím naším Alpským upršeným výletem trochu přehnaly. No není se čemu divit, za ty dva dny jsme ušly přes 40 km v horách a nejednou jsme zmokly. 

Já dostanu za úkol udělat sladkou rýži na brzskej oběd a tak se do toho pouštím. Za chvilku to mám hotový, takže to jenom slupnem  a můžem vyrazit do města na Oktoberfest. Původně jsem tam jít nechtěla, protože pivo vůbec nepiju, ale jak jsem včera viděla všechny v krojích, tak si říkám, že si tak velkou událost s tak skvělou atmosférou nemůžu nechat ujít.
Právě dovezli sudy s pivem

Kolem dvanácté dorazíme na Oktoberfest. Jsem docela nadšená ze všech těch
lidí okolo, jak všichni mají Dirndly a Lederhosen a v ruce pivo. Na moje přání si svůj novej Dirndl veme i Adéla.

Typická Bavoračka

Deutsche kavalír

Couráme se okolo, prohlížíme stánky jednotlivých pivovarů, fotíme se s koněma, pivníma sudama, perníčkama a vším možným.  Dokonce natočíme i nějaký videa průvodů hudebníků. V jedně části Teresienwiese, kde se celej Oktoberfest koná jsou nejrůznější pouťový atrakce. Obdivujem všechny lidi, kteří se vydali na velice odvážný horský dráhy a rozhodujem se, že nás nikdo na nic takovýho nedostane.

Seno sláma, seno sláma

No a už se pomalu začíná blížit čas mýho odjezdu. Ještě stihnu koupit Jirkovi preclík jako suvenýr (samozřejmě jedlej, on nejedlý suvenýry nerad) a už pomalu nasedám na bus, kterej mě veme zpátky do Prahy. Celý německý dobrodružství bylo strašně fajn a už se těším, až zase s Áďou něco podiknem!

Žádné komentáře: